ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
آموزش طراحی

صفحه اصلی / هنر و آموزش /

هنر و آموزش

آموزش طراحی

نویسنده: برندا هادینات
مترجم: مهرداد مجیدی
هنر و آموزش
ناشر: آوند دانش
تاریخ انتشار: 1391
314 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    18,90€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    راه حل سریع و آسان برای کشف و رها کردن هنرمند درون‌تان و یادگیری طراحی من به این فلسفه اعتقاد دارم که این فقط خود شما هستید که می‌توانید به خودتان طراحی بیاموزید، این کتاب ابزار لازم برای بررسی اصول اولیه‌ی طراحی و چگونگی یادگیری تکنیک‌های پیشرفته را به شما ارائه می‌دهد. برای اینکه هنرمند درون خود را بیدار کنید هیچ وقت دیر نیست بنابراین یک مداد و دفتر طراحی بردارید و اجازه دهید این راهنمای عملی شما را در مسیر صحیح بیان اندیشه‌هایتان هدایت کند. طراحی به صورتی غیر منتظره و فوق‌العاده می‌تواند زندگی شما را غنی و پر بار سازد. طراحی از تجارب روزانه‌ی زندگی، دیدگاه شما و دیگران را به جهان تغییر می‌‌دهد . در عین حال طراحی از تصورات ذهنی‌تان هم افق دنیا‌های خیالی نو را می‌گشاید.

    طراحی کردن یک توانایی طبیعی انسان است. مثل خیلی از کار‌هایی که شاید تا به حال انجام نداده‌اید سخت‌ترین بخش برداشتن قدم اول است. به محض شروع به کار با این کتاب، به نحو لذت‌بخش وهیجان‌انگیزی به توانایی خلاقیت در وجودتان پی خواهید برد. چگونگی شروع- دانستن هر آنچه که برای شروع باید بدانید، از وسایل مورد نیاز تا ایده‌هایی برای الهام گرفتن.

    کسب مهارت- با انجام ۳۰ پروژه‌ی تمرینی و کاربردی یاد بگیرید که چگونه بر روی کاغذ مسطح شکل‌های سه بعدی بکشید، سایه زدن برای ایجاد نور و سایه، افزودن عمق و بسیاری مهارت‌های دیگر. کسب تجربه- تمرینات طراحی با موضوعاتی مانند انسان، طبیعت بی‌جان، مناظر طبیعی و حیوانات. خط، شکل، سایه، بافت، پرسپکتیو- هنرمند طراح برندا هادینات به شما نشان می‌دهد که چگونه همه چیز از غنچه گل تا چشمان زیبای کودکان راطراحی کنید.



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر