ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
اردشیر

صفحه اصلی / کـــودک و نوجوان /

کـــودک و نوجوان

اردشیر

نویسنده: مجتبی نیک اخلاق
کـــودک و نوجوان
ناشر: روزبهان
تاریخ انتشار: 1391
38 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    9,90€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    «اردشير (پيكار با جامه خوار)» كميك استريپي درباره سلطنت اردشير بابكان به قلم «مجتبي نيك اخلاق» و تصويرسازي «حسن نوزاديان» ميباشد. نويسنده براي نگارش اين كتاب از منابع مختلفي كه درباره اردشير بابكان موجود است؛ از جمله ترجمه صادق هدايت بهره برده و البته براي روايت داستاني دست به بسط روايت هاي موجود زده. 

    محور داستان به سلطنت رسيدن اردشير و سال هاي اول سلطنت اوست كه در تصاوير و متن سعي بر اين بوده كه به واقعيات آن دوره وفادار بماند، به طور مثال درباره ساختاري شهري، لباس ها، ابزارآلات جنگي، تاج ها و جواهرات و ... از مستندات موجود از آن دوره استفاده شده.

    در بخشي از كتب آمده است: «تو هرگز پادشاهي بزرگ نخواهي شد پسر! زمان، گاه دوست توست و گاه، دشمن تو! هر فرمانروايي كه دست بر پيرامون خود نگشايد، پيرامونيانش ملك وي را خواهند گشود! هان! منم! «هرماس»! تمامي درختان سبز از آن نيمي از من اند و تمامي مردمان از آن نيمي ديگر!»

    كتاب هاي كميك استريپ به گونه اي هستند كه مخاطب در گروه هاي سني مختلف مي تواند با آن ارتباط برقرار كند و درباره داستان اردشير هم به دليل گره خوردن روايت با افسانه و اسطوره مي توان گفت كتاب براي همه گروه هاي سني قابل استفاده خواهد بود.



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر