ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
راه هنرمند بازیابی خلاقیت

صفحه اصلی / روانشناسی /

روانشناسی

راه هنرمند بازیابی خلاقیت

نویسنده: جولیا کامرون
مترجم: گیتی خوشدل
روانشناسی
تاریخ انتشار: 1377
280 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    17,90€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    خانم جولیا کامرون،نویسنده و کارگردان؛در این کتاب مراحلی را که برای بازیابی خلاقیت طی کرده و تدریس می کند و به دیگران نیز آموزش داده است،تدوین کرده و راه رسیدن به هنرمند درون را نشان می دهد.

    این کتاب مجموعه ای از تمرینها و روشهایی است برای برقراری ارتباط با خدای خلاق و رسیدن به هنرمند خلاقی که درون هر انسان وجود دارد. چند جمله در مقدمه ی این کتاب بود که به شدت نظر من رو جلب کرد.طوری که انگار چیزی شبیه اوصاف خودم پیش از زمانی بود که به این کتاب رجوع کنم. " حتی تصور این که سالم و هشیار باشم هم مرا به وحشت می انداخت.زیرا مفهوم ضمنی اش این بود که می توانم روی خودم حساب کنم." "هیچ چیز دشوار تر از عقیده یی نکوهیده نمی میرد" این کتاب می تونه کمک بزرگی باشه برای کسانی که حس میکنن خلاقیت خودشون رو از دست دادن و به نوعی دردی که این روزها در هرزمینه ای گریبانگیر مردم هست.

    ضمنا این کتاب از اون دست کتابهایی نیست که با سرعت جت در عرض چند ساعت بخونیدش.باید تمریناتش رو مرتب انجام بدین و مرحله به مرحله جلو برین.چون روزنامه وار خوندنش اثری نداره.کتابیه که شمارو درگیر میکنه و بخشهاییش هست که باید بارها بخونید تا درکش کنید.



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر