ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
دوزخ

صفحه اصلی / داستان بلـــــــند /

داستان بلـــــــند

دوزخ

نویسنده: دن براون
مترجم: مهرداد وثوقی
داستان بلـــــــند
ناشر: نشر افراز
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲
624 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    22,90€
  • خلاصه کتاب
  • حکایتی از کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    به گزارش آمازون دوزخ پرفروش‌ترین رمان سال 2013 در آمریکا بوده است.

    آخرین رمان دن براون «دوزخ»  بار دیگر رابرت لنگدان را که نمادشناس و مسوول افشای اسرار پنهان در سه رمان قبلی یعنی «فرشتگان و شیاطین» در سال ۲۰۰۰، «رمز داوینچی» در سال ۲۰۰۳ و «نماد گمشده» در سال ۲۰۰۸ بود، به عنوان قهرمان آثار او بازگردانده است. 

    در آخرین ماجرا، لنگدان به فلورانس ایتالیا سفر می‌کند و در آنجا رازهای جدیدی را درباره «دوزخ» دانته شاعر حماسه سرای قرن ۱۴ کشف می‌کند که فاش کننده چرخه‌های جهنم است.

    رمان «دوزخ» درباره زندگی شخصیت معروف داستان های «دن براون» است كه بخشی از حافظه اش را از دست داده و تنها كسی است كه می تواند جهان را از خطری جدی نجات دهد. «لنگدان» استاد دانشگاه هاروارد است كه ناگهان، همراه با جراحت هایی، بر روی تختی در بیمارستانی ناآشنا به هوش می آید و به تدریج در می یابد كه بسيار از شهر محل زندگي خودش فاصله دارد و نمی تواند چيزي از روزهای گذشته را به یاد بیاورد. ماجراهای هیجان انگیز این رمان در شهر فلورانس ایتالیا به وقوع مي پيوندد و لنگدان تنها كسی است كه توانایی نجات دادن جهان را در برابر یك تهدید بزرگ دارد. اكنون رابرت لنگدان قهرمان دن براون و مردی كه در كتاب «كد داوینچی» و دو اثر دیگر از این نویسنده هم حضور داشت، بار دیگر براي درگير شدن با ماجرای اسرارآمیز جدید و نجات جهان به راه مي افتد... براون در این کتاب به ایتالیای قرن ۱۴ سفر کرده و از دانته الهام گرفته است.

     



    حکایت این کتاب


    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر