ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
یک روز پیش از آخر زمان  (جلدگالینگور)

صفحه اصلی / داستان بلـــــــند /

داستان بلـــــــند

یک روز پیش از آخر زمان (جلدگالینگور)

نویسنده: سرور کسمایی
داستان بلـــــــند
ناشر: نشر باران
تاریخ انتشار: 2016
290 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    22,00€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    کتاب با متنی از کتاب زند یسنا آغاز می شود که در آن زرتشت از خوابی که دیده سخن می گوید و از اهورا مزدا می خواهد آن را تعبیر کند. در آن خواب، زرتشت درختی را می بیند که چهار شاخه دارد . اهورا مزدا می گوید این درخت به سان دنیائی است که او آفریده و در آن هر شاخه یک دوران هزار ساله را نمایندگی می کند.

    اما آخرین آنها از همه ترسناک تر است چون شاهد بازگشت شیطان ها و یا اهریمن هائی هستیم که در دوران نخستین شکست خورده بودند. این اهریمن ها که لباس سیاه بر تن دارند و ریشو و گیسو به باد سپرده اند، ویرانی و مرگ را در جهان می گسترانند . سپس "کی" ، که از یک زن باکره زائیده می شود، با آنها به مبارزه بر می خیزد و مردگان را زنده می کند. او برای این کار نیزه ای را به کار می بندد که از چوب آن درخت ساخته شده است. در ختی که در بهشت قرار دارد.

    بی درنگ پس از این متن، سخنی از پیامبر اسلام آورده می شود که در حدیث ها آمده است و در آن پیامبر می گوید : حتا اگر یک روز به آخر زمان مانده باشد، این روز صد هزار روز به درازا خواهد کشید تا مردی از خاندان او بر پا خیزد و مردگان را زنده کند. فصل نخست با عنوان "شورش و رستاخیز" آغاز می شود و خواننده با دختری به نام مریم آشنا می شود که در شانزده سالگی به راز خانوادگی اش پی می برد و آن این است که او در روزی به دنیا آمده که خواهرش "مریم" زیر آوار مرده است !!! این دختر در پی ثابت کردن هویت خود بر می آید اما با موضع گیریهای مذهبی-تبلیغاتی و غیر منطقی مسئولان ثبت



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر