ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
هنر بازیگری

صفحه اصلی / هنر و آموزش /

هنر و آموزش

هنر بازیگری

نویسنده: هووارد کیسل
مترجم: فاطمه خسروی
هنر و آموزش
ناشر: نشر افراز
تاریخ انتشار: 1392
328 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    19,90€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    «قانونی هست که باید بیاموزید. زندگی درون شما نیست. زندگی خارج از شما است. اگر خارج از شما است، باید به سویش بروید. باید به سوی یک نفر بروید و اگر او عقب عقب رفت، قصور از او است. نکته حیاتی‌ای که باید بدانید این است: زندگی در مقابل شما است؛ به سوی آن قدم برداید.» 

    هنر بازیگری کتاب مهمی از آموزه‌های استلا ادلر است. در این کتاب وی گام به گام بازیگر را در هدایت نقشش کمک می‌کند. درس‌های وی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین درس‌های بازیگری است. و اگر بازیگری آن‌ها را به دقت به کار بگیرید می‌تواند در پیدا کردن نقش توانمند شود. این کتاب شامل بیست و دو کلاس درس بازیگری است. از اولین گام‌ها بر روی صحنه تا ایفای نقش طبقه خاص اجتماعی. 

    در برخی از آموزه‌های وی می‌خوانید: شما هیچ چیزی را نمی‌توانید با پول جبران کنید، اما با رشدتان، با پیگیری می‌توانید هر کمبودی را جبران کنید. با حس بیرونی موفقیت نمی‌توانید کاری از پیش ببرید، اما با توانایی درونی برای رشد کردن می‌توانید از پس هر کاری برآیید. اگر بیاموزید که چطور کار کنید و رشد کنید، زندگی را به دست خواهید گرفت و این زندگی با دنیای بیرونی نابود نخواهد شد. 

    در این کتاب نه تنها شما هنر بازیگری را از خانم استلا ادلر می‌اموزید بلکه هنر زندگی را نیز می‌آموزید. استلا ادلر نکته‌های بسیار تکان دهنده‌ای در باره نوع زیستن هنرمندانه در این کتاب به شما ارائه می‌دهد. 

     «تمدن با مقدار پولی که افراد به دست می‌آورند و تعداد اتومبیل‌هایی که در گاراژ‌هایشان است تعریف نشده. اگر از موزه متروپلیتن دیدن کنید، تعداد حساب‌های بانکی مردم را نخواهید دید. انتشار تمدن با هنر اتفاق افتاده، چیزی که در موزه‌ها و کتابخانه‌هایمان نگه داری شده است»



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر