ناکجا در تلگرام
توییتر ناکجا را دنبال کنید!
فروشگاه کتاب ناکجا در پاریس
از سقوط مالی تا رکود اقتصادی

صفحه اصلی / جامعه شناسی /

جامعه شناسی

از سقوط مالی تا رکود اقتصادی

مترجم: پرویز صداقت
جامعه شناسی
تاریخ انتشار: 1390
264 صفحه

    این کتاب را بخرید

  • نسخه چاپی کتاب از ناکجا
    16,90€
  • خلاصه کتاب
  • نظرات شما

  • خلاصه کتاب

    "از سقوط مالی تا رکود اقتصادی" مجموعۀ مقالاتی است که به دنبال یافتن ضعف های جهان سرمایه داری و نشان دادن آن ها، پیش از فروپاشی هستند.

    این اشارات در نهایت به دو نتیجه خواهد انجامید یا کشورها از آن ها پند می گیرند و خود را اصلاح می نمایند، و یا محکوم به نابودی شده و جهان نوینی از بطن آن متولد می شود. نویسندگان نامی این مقالات در سرتاسر دنیا و به ویژه در ایالات متحده، کاملا شناخته شده می باشند.

    آن ها در مقالات و کتب بیشماری که نگاشته اند، نهایت سعی خود را در شفاف نمودن اوضاع مه آلود اقتصادی جهان می کنند و در این راه تا حدودی موفق شده اند و طرفدارانی برای خود یافته اند تا مسیرشان ادامه یابد. با جستجو در وضعیت دنیای سرمایه داری پس از بحران ۲۰۰۸، نشانه های زیادی از تکرار تاریخ دیده می شود.

    تفکرات نویسندگان این مقالات، نقطۀ مشترکی با یکدیگر دارند که هریک از آن ها به زبان و شیوۀ خود دست به تحلیل و تفسیر آن می زنند. نگاه از جنبه های گوناگون به بحران مالی اخیر که روشنگر واقعیت سرمایه داری است، برای هیچ خواننده ای خالی از لطف نخواهد بود. به خصوص نمونه های تاریخی که کمتر به آن ها اشاره می شود، بسیار گیرا هستند.



    نظرات شما

    برای ارسال نظر ثبت نام کنید یا اگر عضو هستید وارد شوید :
    - ورود
    - عضویت

    نظر شما بعد از تایید مدیریت وبسایت منتشر خواهد شد.
    با تشکر